Често задавани въпроси

Съставихме списък с отговори на най-често задаваните въпроси, за да улесним пазаруването на нашия сайт. Благодарение на това ръководство ще разполагате с цялата информация на едно място.

ИЗБОР НА ПРОДУКТ

РЕГИСТРАЦИЯ
И НАЧИН НА ПОРЪЧКА

ДОСТАВКА
И ПЛАЩАНЕ НА СТОКАТА

РЕКЛАМАЦИЯ
И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

ТЪРГОВИЯ
НА ЕДРО

Избор на продукт

Можете ли да ми помогнете да избера продукти?

Ще се радваме да Ви посъветваме при подбора на хранителни добавки, здравословни храни и други фитнес продукти, които предлагаме на нашия сайт. Необходимо е само да се свържете с нашия Център за обслужване на клиенти на телефонен номер 024 373 725 или по имейл адрес [email protected]. Ще се радваме да отговорим на всички ваши въпроси. Можете да намерите много информация за нашите продукти в канала ни в Youtube GymBeam BG или в нашия GymBeam блог.

Къде мога да получа информация за наличността на разпродадени продукти?

Ще се радваме да проверим наличността на продуктите, които в момента не са на склад на имейл адрес [email protected] или по телефона на 024 373 725 .

Какво е „редовна цена“, посочвана на продуктите?

Редовната цена посочва средната сума пари, за която купувате продукта в други електронни магазини. GymBeam ви гарантира най-добрите продажни цени.

Къде да намеря таблица с размери?

Размерите на дрехите обикновено са посочени в таблицата с размери в края на описанието на продукта. Ако не сте намерили необходимата информация, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти на телефон 024 373 725 или по имейл на [email protected].

Регистрация и начин на поръчка

За да поръчам, трябва ли да се регистрирам?

Не е необходимо, достатъчно е само да попълните формуляра за поръчка. За вас обаче е улеснение да имате регистриран акаунт, в който можете да следите състоянието на поръчката и да получавате други предимства от програмата ни за лоялност.

Защо не мога да вляза в акаунта си?

Една от причините може да е, че въвеждате грешна парола или сте се регистрирали от друг имейл. Ако не можете да влезете в акаунта си, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти, като изпратите имейл на [email protected] или се обадете на телефонен номер 024 373 725 .

Наред ли е всичко с поръчката ми, ако не съм получил имейл за потвърждение?

След като създадете поръчката, трябва да получите имейл, който я потвърждава. Ако не сте получили такъв имейл, проверете в папка SPAM в имейла си. Ако дори и там няма потвърждение за получаване на поръчката, вероятно е станала грешка. В такъв случай, моля, свържете се с центъра за обслужване на клиенти, като изпратите имейл на [email protected], или се обадете на телефонен номер 024 373 725 .

Може ли да поръчвам стоки по телефона?

Ако не успявате да направите поръчка на www.gymbeam.bg, обадете се на телефонен номер 024 373 725 и ние с удоволствие ще ви помогнем да направите поръчката си по телефона.

Къде мога да видя статуса на поръчката си?

Можете да проследите поръчката, като влезете в акаунта си на уебсайта на GymBeam. Ако нямате акаунт, можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти, за да получите информация относно поръчката.

Как да анулирам или да променя поръчката?

Промени в поръчките могат да бъдат направени само от нашия център за обслужване на клиенти, така че ако поръчаните артикули не ви удовлетворяват, моля, свържете се с нас възможно най-бързо на телефонния номер за информация 024 373 725 или ни пишете на [email protected]. Същото се отнася и за анулиране на поръчката. Ако обаче поръчката ви вече е изпратена, не можете да променяме нищо по нея. Ако искате да върнете или замените някой от продуктите, моля свържете се с нашия нашия център за обслужване на клиенти.

Доставка и плащане на стоката

Кога ще ми бъде доставена поръчката?

Изпращаме поръчките в рамките на 24 часа след създаването им. Поръчки направени след 12:00 часа (от понеделник до петък) или през почивен ден, ще бъдат изпратени на следващия работен ден. Превозвачите, с които работим, гарантират доставка на поръчка ви в срок от 48 часа след изпращането. Не можем обаче да гарантираме доставка в рамките на 48 часа по време на празници или на големи разпродажби. Изпращаме пратките възможно най-бързо и след това отговорността за доставката е на куриерската фирма, от тях зависи в какъв срок ще бъде доставена пратката по време на празници и периоди с голямо натоварване.

Доставяте ли поръчки през уикенда?

Някои от куриерските фирми доставят и в събота. Актуалният списък на превозвачите може да бъде намерен в секцията Плащане и Доставка.

Какви са опциите за транспорт и доставка на пратката? Каква е цената на доставката?

Можете да намерите списък с актуалните куриерски фирми и цени в секция Плащане и Доставка.

Изпращате ли пратки в други страни освен в България?

Поръчки, създадени на www.gymbeam.bg, се доставят само в рамките на страната. Ако желаете да получите доставката си в друга европейска държава, можете да направите поръчка на следните интернет сайтове:

Къде мога да проследя пратката си?

След изпращане на пратката от склада ще получите информационен имейл с номера на пратката и товарителницата ѝ. След това можете да проследите състоянието на пратката директно на сайта на избрания превозвач.

Как мога да платя?

В брой / с карта при получаване - Приемаме карти Visa, Visa Electron, Maestro и MasterCard. Можете да платите с карта или в брой директно в нашия магазин, който можете да намерите на адрес ул. “Растиславова” 93 в град Кошице, Словакия.

Наложен платеж- Ще платите за поръчката на куриера в брой или с карта при получаване на пратката на вашия адрес. Административната такса за наложен платеж е 2 лев.

Плащане с карта онлайн - Може да платите поръчката си с карта, която е валидна за извършване на плащания в интернет. Това е удобен и сигурен метод за безкасово плащане. Приемаме плащания с карти VISA, VISA Electron, Maestro и MasterCard.

Банков превод - Също така може да платите поръчката си чрез онлайн банкиране. Ще изпратим информацията, необходима за извършване на електронно банково плащане на вашия имейл адрес. Може да направите плащане в рамките на 3 дни след оформяне на поръчката. Не забравяйте да попълните всички необходими данни, особено вариабилния символ, в противен случай процесът може да се забави. Ще ви изпратим стоката след като получим плащането в по банковата ни сметка.

Подаръчен ваучер GymBeam - Може да използвате подаръчния ваучер за закупуване на стоки от целия асортимент на интернет магазина на GymBeam. Въведете кода на подаръчния ваучер в полето „Въведи кода за отстъпка“ при първата стъпка в количката. След това сумата на подаръчния ваучер ще бъде приспадната от стойността на поръчката. В една поръчка може да използвате само един ваучер.

Тази и друга информация можете да намерите в раздела за Доставка и Плащане.

Как да ползвате ваучер/талон за отстъпка?

Можете да използвате подаръчния ваучер при плащане на поръчката, стъпка 1 в количката. В долната част на екрана до бутона “Премини към разплащане“ има поле, в което трябва да въведете номера на купона. Не забравяйте да потвърдите кода чрез черния бутон “Въведи кода за отстъпка”. След това системата приспада сумата на подаръчния ваучер от стойността на поръчката. Ние също така предлагаме купони за отстъпки от нашите инфлуенсъри, които можете да използвате за всички продукти на марките GymBeam, Beast Pink, VanaVita и Strix.

Рекламация и връщане на стока

Куриерът ми достави видимо повредена опаковка. Какво да правя?

Ако куриерът ви достави повредена опаковка, препоръчваме веднага да се свържете с нас, за да подадете заявка за рекламация. Ние ще ви разясним следващите стъпки и ще изпратим поръчката отново.

Поръчката ми съдържа дефектен продукт / липсва продукт или съдържа продукт, който не съм поръчал. Какво да правя?

Ако имате някакъв проблем с поръчката (повредени стоки, липсващ продукт, неправилно изпратен артикул), не се колебайте да се свържете с нас възможно най-скоро. Моля, изпратете заявката си на [email protected] с прикачени снимки на пакета и неговото съдържание или се обадете на нашата информационна линия на телефонен номер 024 373 725 . В работни дни ще обработим вашата заявка в рамките на няколко часа.

Искам да заменя закупените стоки. Какво трябва да направя?

В момента не приемаме замени на продукти. Ако поради някаква причина продуктът не отговаря на очакванията ви, можете да го върнете при нас в срок от 14 календарни дни след получаването му, а ние ще ви възстановим сумата по банков път. Моля, изпратете ни заявка за връщане на [email protected] или се обадете на телефонен номер 024 373 725. Могат да бъдат върнати само продукти, които са били закупени, а не продукти, които са подарък като част от промоция. Необходимо е да ни съобщите номера на поръчката, неподходящия продукт и причината за връщането. Необходимо е също да опаковате стоките в оригиналната им опаковка или по такъв начин, че да не се повредят по време на обратния транспорт. Връщането става по следния начин:

1. С куриер, който да ви посети в рамките на 3 работни дни на адрес посочен от вас в работно време. Необходимо е да посочите адрес, където ще бъдете в работно време, за да ви посети куриерът.

Моля, не изпращайте стоките до нас по пощата.

Искам да върна закупената стока. Какво трябва да направя?

Ако искате да върнете продукта, в рамките на 14 календарни дни след получаване следвайте стъпките, описани в горния параграф. Моля, вътре в пакета поставете този попълнен формуляр.

Искам да упражня правото си на рекламация или да заменя закупените стоки. Какво трябва да направя?

Ако поради някаква причина желаете да упражните правото си на рекламация спрямо някой продукт, можете да го направите следвайки същите стъпки, описани в секция “Искам да заменя закупените стоки. Какво трябва да направя?”. Моля, вътре в пакета поставете този формуляр. Уверете се, че всички данни във формуляра са верни. След получаване на пратката, ще направим рекламация и ще заменим стоките или ще ви възстановим сумата. За повече информация относно възможностите и начините за подаване на жалби, моля, вижте Процедура за жалби.

Мога ли при рекламация / замяна да върна само част от поръчката ?

Разбира се. Ако сте поръчали няколко артикула в рамките на една поръчка, спокойно може да върнете само това, което не ви удовлетворява след приемането ѝ.

Поръчах стока, но не ми беше доставена. Какво трябва да направя?

Ако не сте получили поръчката си в рамките на 3 работни дни след оформянето на поръчката, моля не се колебайте да се свържете с нас на телефонен номер 024 373 725 или да ни пишете на [email protected].

Търговия на едро

Как мога да установя сътрудничество с цел търговия на едро?

GymBeam предлага възможности за сътрудничество с цел търговия на едро. Тази възможност ще ви осигури няколко предимства, включително и по-изгодна цена на артикулите. Може да разберете повече за предимствата и възможностите за сътрудничество на едро на нашия уебсайт в секцията за Търговия на едро. Ако имате повече въпроси относно възможностите сътрудничеството с цел търговия на едро, можете да ги изпратите на имейл адрес [email protected] или да попълните формата B2B на https://gymbeam.bg/b2b/form.

Мога ли да се възползвам от специалните оферти в категория Разпродажба, след регистрация като едрови клиент?

Предлагаме специални условия и много предимства при регистрация като търговец на едро (фирма) при нас. Но продуктите с намаления, както и специалните оферти за продукти с безплатени подаръци и пр. в категорията Разпродажба, са валидни само за крайни клиенти (физически лица).