Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.
  1. 7 упражнение с фитбол за баланс и укрепване на цялото тяло

    7 упражнение с фитбол за баланс и укрепване на цялото тяло

    Искате ли да укрепите тялото си, да подобрите стабилността и баланса си? фитболът е идеален помощник в това начинание. Ако досега сте си мислили, че топката за фитнес няма почти никаква употреба, много сте грешали. Упражненията с фитбол са изключително натоварващи и много забавни.

  2. Рецепта за бързи протеинови палачинки

    Рецепта за бързи протеинови палачинки

    Палачинките са хапване, харесвано от всички, но протеиновите палачинки са не само вкусни, а имат и високо съдържание на белтъчини. Приготвят се много лесно и бързо.

  3. Фитнес рецепта: Торта Къртичина с по-голямо количество протеини, но с оригинален вкус

    Фитнес рецепта: Торта Къртичина с по-голямо количество протеини, но с оригинален вкус

    Популярната Торта Къртичина намира своето място в сърцето на всеки любител на сладките изкушения, най-вече заради вкусовите си качества. Опитайте се да приготвите нейната фитнес версия, която е пълна с протеини. 

  4. Фитнес рецепта: Хрупкави пилешки шишчета с фъстъчен сос

    Фитнес рецепта: Хрупкави пилешки шишчета с фъстъчен сос

    Изчерпват ли се идеите ви как да комбинирате белтъчините в хранителния си режим? Никакъв проблем! Опитайте нашите вкусни шишчета със сладко-кисел фъстъчен сос.

  5. Фитнес рецепта: шоколадови кошнички с масло от ядки и с парченца малини

    Фитнес рецепта: шоколадови кошнички с масло от ядки и с парченца малини

    Познавате ли някого, който би могъл да устои на шоколада? И ние не познаваме. А пък ако вкусът на шоколад се комбинира с масло от ядки и с пресни малини, се стига до пълен екстаз за вкусовите рецептори. Мням, колко вкусно.

  6. Какво ще се случи, ако правите планк всеки ден

    Какво ще се случи, ако правите планк всеки ден

    Планкът изисква да вложите само малко време, за да постигнете значителни резултати. Това упражнение не само че укрепва корема и гръбнака ви, но и ускорява метаболизма, подобрява стойката на тялото и гъвкавостта ви. Разберете какво ще се случи с вас, ако правите планк всеки ден.