Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.
  1. 6 най-често срещани грешки, които допускаме при закуска

    6 най-често срещани грешки, които допускаме при закуска

    Закуската ли е най-важното хранене за деня? Как влияе закуската върху постигането на целите ви? Събрахме за вас 6 най-често срещани грешки, които допускаме при закуска.

  2. Какво представляват патентованите смеси и подвеждат ли ни производителите на хранителни добавки?

    Какво представляват патентованите смеси и подвеждат ли ни производителите на хранителни добавки?

    Патентовани смеси. Срещали ли сте вече този термин? Ще ви обясним какво представляват патентованите смеси, защо производителите ги използват и дали са наистина ефективни. Ще ви посъветваме как да ги разпознаете в съдържанието на продуктите и какво да правите, когато ги срещнете.

  3. Как се изпълняват правилно клекове и напади?

    Как се изпълняват правилно клекове и напади?

    Клековете и нападите влияят върху изграждането на мускулите на цялото тяло, подпомагат подобряването на кондицията, изгарянето на по-голямо количество мазнини, увеличаването на подвижността на ставите и изхвърлянето на отпадните вещества. Разберете как да изпълнявате клекове и напади правилно и естествено, в статията ще намерите и най-добрите вариации на тези упражнения.

  4. Омега-3 мастни киселини: осигурявате ли си достатъчен прием в правилното съотношение с омега-6?

    Омега-3 мастни киселини: осигурявате ли си достатъчен прием в правилното съотношение с омега-6?

    Омега-3 мастните киселини влияят върху концентрацията, настроението, функциите на сърцето и мозъка. Помагат на спортистите да подобрят физическото представяне и издръжливостта си. Въпреки тези благоприятни ефекти повечето хора не приемат достатъчно количество омега-3 мастни киселини в сравнение с омега-6. Защо се случва така?

  5. 6 съвета как да намалите телесните мазнини и да увеличите мускулната маса

    6 съвета как да намалите телесните мазнини и да увеличите мускулната маса

    Искате да отслабнете и да намалите телесните мазнини? Най-доброто решение е увеличаването на мускулната маса , като се храните здравословно, подбирате правилните упражнения и кардио тренировки. Прочетете 6 съвета как да намалите телесните мазнини и да увеличите мускулната маса.

  6. 9 идеи за закуска, които можете да си приготвите от предишния ден

    9 идеи за закуска, които можете да си приготвите от предишния ден

    Здравословната и питателна закуска стои в основата на всеки ден. Убедени сме, че сте чували това от майките си или от други възрастни жени. Понякога обаче самите вие не можете да измислите какво да си направите за закуска Подготвихме за вас статия, в която ще намерите 9 идеи за закуска , която можете да си приготвите от предишния ден.