Упражнения и тренировки

Гарантира ли силната мускулна треска бърз мускулен растеж? В статията ще научите кои са факторите, които влияят растежа на мускулната маса, какво означава DOMS, както и дали тренировките без мускулна треска са по-слабо ефективни.

Стречингът и загрявката трябва да са в основата на всеки тренировъчен план, което за съжаление често се забравя. В същото време те играят наистина важна роля за изграждане на мускулатурата, оформяне на релефа на мускулите, както и за предпазване от травми. Прочетете какви техники за стречинг познаваме и какви ползи носят.

Що за тренировка би била, ако в нея липсва мъртва тяга? Не само, че това упражнение включва наистина много мускулни групи, но и носи много здравословни и физически ползи. Прочетете защо мъртвата тяга с право се счита за едно от най-добрите упражнения, какви са нейните варианти и какви грешки трябва да избягвате, когато я изпълнявате.

Притеснява ви въпросът, дали за вас е по-подходящо да правите класическо кардио или високо интензивни интервални тренировки? Всяка от тези дейности носи много ползи за здравето, но наистина е важно да изберете правилната тренировка, която ще ви пасне най-добре. Ще се радваме да ви помогнем в този избор!

Основното и най-популярно упражнение за укрепване на краката и седалището категорично са клековете. Те със сигурност не липсват от така наречения “leg day” на нито един любител на фитнеса. Сигурни ли сте обаче, че ги изпълнявате правилно? А познавате ли всички видове клекове, с които можете да разнообразите тренировките си? Какви други предимства крие това упражнение? Отговорът на тези, както и на много други въпроси, свързани с клековете, можете да намерите в следващата статия.

Възстановяването след тренировка има огромно значение за постигането на фитнес целите. Вижте кои са най-добрите техники за възстановяване след тежка тренировка.