Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Хранителни добавки

  1. Бета-аланинът и неговото приложение в спорта

    Бета-аланинът и неговото приложение в спорта

    Бета-аланинът е аминокиселина, която често е част от предтренировъчните продукти. Разберете защо е толкова популярен, какви предимства може да ви предложи в спорта и хвърлете поглед отблизо на това каква е дозировката му и какви са страничните ефекти от него.

  2. Денатуриране на протеините – какво влияние оказват готвенето и печенето върху протеините?

    Денатуриране на протеините – какво влияние оказват готвенето и печенето върху протеините?

    Приготвяте си протеинови десерти, но се притеснявате дали в процеса на обработка няма да се наруши хранителното им съдържание? Прочетете в статията какво представлява денатурацията и по какъв начин влияе тя на протеините и на тяхната функция.

  3. Безопасен ли е карнитинът?

    Безопасен ли е карнитинът?

    Карнитинът е популярна хранителна добавка, която спомага за изгаряне на мазнините и подобрява физическата активност. Той не само е безопасен, но е и много необходим за спортистите. Прочетете в нашата статия повече за научните доказателства, които потвърждават ефектите на карнитина.

  4. Витамин К2: неизвестният витамин с множество положителни ефекти върху здравето

    Витамин К2: неизвестният витамин с множество положителни ефекти върху здравето

    Витамин К участва в коагулацията на кръвта, забавя стареенето и има положителен ефект върху костите и доброто състояние на сърдечно-съдовата система. Разберете кои храни са източници на витамин К, в какви дози да го приемате, какви предимства носи на спортистите и защо обикновено се приема с витамин D3.

  5. Спирулина - въздействието ѝ върху здравето и употреба

    Спирулина - въздействието ѝ върху здравето и употреба

    Спирулината е суперхрана, пълна с протеини и витамини, която е в състояние да регулира глюкозата, кръвното налягане, холестерола, тя подпомага имунната система, намалява алергиите и подобрява храносмилането. Научете повече за това чаровно водорасло, разберете какво е въздействието му върху здравето и как да го приемате.

  6. Всичко, което трябва да знаем за L-цитрулина

    Всичко, което трябва да знаем за L-цитрулина

    L-цитрулинът повишава енергията и способността за изгаряне на мазнините и подобрява кръвообращението. Научните изследвания го посочват като по-ефективно вещество от L-аргинина. Знаете ли каква е разликата между L-цитрулина и цитрулин малата? Разберете откъде и в какви количества трябва да го приемате.