Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Семена Чиа

Производител: GymBeam
Рейтинг:
97 %

Чиа семената са отличен източник на фибри, антиоксиданти, протеини, омега-3 мастни киселини, калций, витамини и минерали. Те лесно се свързват с водата, образувайки здрав и лесно смилаем гел. Имат способността да понижават кръвната захар, да засищат, стимулират храносмилането, намаляването на теглото, както и подобряват психическата концентрация.

В наличност
Специална цена   10,69 лв. Стандартна цена   0,00 лв. Цена за доставка от 4.00 лв.
(Безплатна доставка при поръчка на стойност над 75.00 лв.)

Семена Чиа: чудесни семена за цялостно здраве

Чиа семената са отличен източник на фибри, те са пълни с антиоксиданти, протеини, съдържат много витамини, минерали и са най-богатия растителен източник на жизнено важни мастни киселини. Семената Чиа съдържат 32% мазнини, от които 60% са омега-3 мастни киселини.

Чиа семената се характеризират с отлично свойство да се свързват с вода, при което образуват лек, здрав и лесно смилаем гел. Този гел притежава способността да понижава нивата на кръвната захар в човешкото тяло - чиа помога за удължаване процеса на конвертиране на захаридите в глюкоза, не предизвиква рязко повишаване на кръвната захар и не причинява силно чувство на глад при следващото спадане на кръвната захар (жизненоважна роля тук играят хранителните продукти, количеството и гликемичния индекс). Това свойство на семената чиа е особено важно за диабетици и полезно за всички консуматори.

  Семена Чиа

 

Чиа семената имат отлични хидрофилни свойства, т.е. висока способност да се свързват с вода - 1 семенце може да увеличи обема си до 12 пъти (под формата на лек гел какъвто консумират индианците). Тези хидрофилни свойства на семената чиа помагат на тялото да поддържа по- висока хидратация (вътрешна) - много важна при спортни постижения и повишено физическо усилие.

Страна на произход: Аржентина

 

Чиа семена и техните предимства

  • Осигуряват енергия за целия ден
  • повишават на менталната концентрация
  • имат висок процент фибри
  • имат най-високо съдържание на омега-3 и 6 мастни киселини (80% повече от лененото семе)
  • спомагат за отслабване и засищат
  • имат високо съдържание на витамини от вида B
  • съдържат 5 пъти повече калций от млякото
  • съдържат 5 пъти повече протеини от други семена
  • съдържат 2 пъти повече калий от бананите
  • съдържат 3 пъти повече антиоксиданти от боровинките
  • съдържат 3 пъти повече желязо от спанака
  • високоефективен антиоксидант

  Семена Чиа

 

Чиа семена и техните ефекти:

  • поддържат здравето на сърцето и кръвоносната система, регулират кръвното налягане,
  • понижават на холестерола и триглицеридите в кръвта,
  • стабилизират кръвната захар,
  • участват в изграждането на тънки мускулни влакна,
  • подпомагат в борбата с болестта на Алцхаймер,
  • насърчават на доброто настроение, концентрацията и паметта,
  • 100% без глутен, не съдържат глутен-глюкоза
  • източник на енергия за цялото тяло.
 

Чиа семена и какво трябва да знаем за тях?

Семената чиа съдържат по-висок процент омега-3 мастни киселини от рибните продукти. Те не съдържат токсини (диоксин и живак) в сравнение с рибата и рибните продукти.


Регулират метаболизма на захаридите и затова са много популярни сред спортистите (особено бегачите). Поддържат балансирано ниво на захарта в кръвта.


Съдържат 5 пъти повече калций в сравнение с млякото (600мг в 100г чиа и 120мг в 100г мляко). Калцият от чиа е по-лесно смилаем от този на млякото. Това е така, защото Чиа съдържа минерал, наречен бор, който действа като катализатор за разграждането на калций в организма.


•  Есенциалните мастни киселини са много важни за подобряване на настроението, концентрацията и други мозъчни активности. Чиа семената също така са отличен източник на енергия.


chia semienka


•  Те имат висока антиоксидантна активност. Най-важните антиоксиданти, които осигуряват, са хлорогенната киселина, киселината на кафето и флаваноловите гликозиди. Тъй като окисляването е значително забавено, чиа предлага огромен потенциал в хранителната промишленост в сравнение с други източници на алфалинолеинова киселина като семена от лен, които имат бързо разпадане поради липсата на антиоксиданти.


Чиа семената са 100% без глутен

•  Доказано е, че консумацията на семена от Чиа може да подобри цялостното здраве, но както и при други неща, не бива да се прекалява. Максималната препоръчителна дневна доза е 25 г = 2 чаени лъжички

   

Как може да се насладите на Чиа?

Чиа семената може да приемате по различни начини. Можете да ги добавите към мюсли, вода, мляко, или към каквото Ви хрумне. Отличен е например чиа пудинг – приготвя се като смесите мляко с един банан, добавите малко мед и семена от чиа и след това оставите да престои известно време в хладилника. Можете да се опитате да ги смелите на фин прах и да ги използвате за сгъстяване на други ястия. Разгледайте най-добрите рецепти за чия пудинг.

 

Таблица на хранителните стойности

Хранителни стойности100 g
Енергийна стойност 1705 kJ/413 kcal
Протеин 20 g
Въглехидрати 2 g
Влакно 23 g
Мазнини 31 g
Минералиv 100 g
Калций 640 mg
Фосфор 990 mg
Калий 150 mg
Натрий 21 mg
Цинк 3,9 mg
Манган 2,5 mg
Омега 3 киселина 17 900 mg
Омега 6 киселина 5 900 mg
Витаминиv 100 g
Витамин B1 0,4 mg
Витамин B2 0,03 mg
Витамин B3 3 mg
Витамин C 0,8 mg
Мнения на клиенти

Семена Чиа

Напишете своето собствено мнение
Вашето мнение за:Семена Чиа
Вашата оценка
Product detail
Bбруто тегло кг.
нето тегло кг.
височина cm
wширина cm
lдължина cm
Баркод
HS Code
Категория
Въпроси от клиенти

Семена Чиа

Напишете въпрос
Напишете отговор