Хрупкава гранола за закуска, пълна с фибри

 Хрупкавата и здравословна гранола, пълна с фибри е идеален избор за фитнес закуска. Не само че чудесно ще ви засити, но и ще ви зареди с енергия за целия ден. Опитайте рецептата за домашно приготвена гранола, която всеки може да си приготви. Със сигурност ще се влюбите в страхотния й вкус. 

    

Рецепта за хрупкава гранола за закуска

Необходими съставки:

     

Начин на приготвяне:

Смесете ядките от киноа и спелтовите ядки, кокосовото масло, смесените ядки, ядковото масло (тахан), какаото и сиропа агаве. Всички съставки разбъркайте добре  и изпечете за 20 минути при температура 180 °C. След 10 минути разбъркайте сместа, за да се опече от всички страни. Сервирайте, докато е още топла. Добър апетит.

     

Хрупкава гранола за закуска, пълна с фибри

    

Ще пробвате ли рецептата за домашна гранола? Напишете ни, какво обичате да закусвате и колко често хапвате нещо сладко за закуска. Ако тази рецепта ви е харесала и смятате да я опитате, подкрепете я, като я споделите с приятели.